دستگاه برش لیزر

ماشین برش لیزری | برش لیزری | لیزر برش |ماشین لیزر برش| دستگاه لیزر برش | برش لیزر

دستگاه برش لیزر

ماشین برش لیزری | برش لیزری | لیزر برش |ماشین لیزر برش| دستگاه لیزر برش | برش لیزر

سابقه سوله سازی در شهرستان ها

 سابقه ی ساخت اسکلت فلزی و سوله در گیلان 

برای آشنایی شما در زمینه ی  سوله دست دوم مطالبی را برای شما در این مطلب قرار دادیم تا شما بتوانید باسوله سازی در شهرستان ها و بخصوص شهر گیلان آشنا شوید . شهر گیلان در امر سوله سازی بسیار فعالیت دارد.گیلان در امر سوله سازی دست دوم اقداماتی را انجام میدهد و اینکه شرایط خیلی خاصی را در فروش این سوله های دست دوم برای مشتری قرار میدهد.اما با توجه به این موضوع بازهم ما برای شما درباره سوله های نو در این شهرستان صحبت هایی داریم.سوله سازی  در صنعت از بهترین و زیباترین سازه ها شناخته شده است و در شهرهای زیادی کاربرد دارد و ساخته میشود در شهر گیلان نیز این سوله ها ساخته میشوند و سابقه ی زیادی در امر تولید دارند.برای مثال یکی از این کارخانه ها از سال 1356 ساخته شده و به فعالیت میپردازد. دارای فضاهای بزرگ و گسترده و وجود کارمندان ماهر و متخصصین در هر امور سوله و سازه ی صنعتی هستند . دستگاههای کامل جوش و انواع جرثقیل ها و سایر تجهیزات لازم طبق رعایت کردن قوانین مربوط به سوله  و اسکلت فلزی  در این کارخانه ها صورت میگیرد. یک کار عالی و با کیفیت و ضمانتنامه و ارسال به تمام نقاط با شرایط عالی را ارائه میدهد.

 گیلان و اهمیت و ارزش  سوله سازی

یکی دیگر از شهرهایی که درامر سوله سازی فعالیت میکند شهر گیلان است این شهر در مورد ساخت سوله و سوله های دست دوم اقدامات زیادی انجام داده است . سوله دست دوم را با قیمت مناسب به همه جای ایران ارسال میکند . شرکتهایی که در گیلان به ساخت سوله میپردازند به عنوان طراح و سازنده ی انواع اسکلتهای فلزی  پیش ساخته و سوله مجهزترین تولید کننده با سازه های فولادی و با اتصالات پیچ و مهره ایی و جوشی است. کارخانه های مجهز و پیشرفته در زمینه ی سوله سازی با امکانات کامل و وجود متخصصین در هر قسمت از سوله  در حال ساخت سوله هستند.

مراحل سوله سازی در آبادان

شرکت سوله سازی در  آبادان 

آبادان در زمینه ی سوله سازی بسیار فعالیت دارد. این شهر از شرکتهای زیادی در زمینه ی سوله سازی برخوردار است . شرکت بزرگ سوله سازی در این شهر از کادر تخصصی ماهر برای ساخت سوله استفاده میکند. سوله یک سازه ی فلزی باسقف شیب دار است.  شرکت هایی که قصد فعالیت های صنعتی در حوزه سوله و سوله سازی را در آبادان و خوزستان دارند باید دارای خصص بسیار زیادی باشند .سوله ها در انواع مختلفی ساخته میشوند و خوزستان از این ساخت و ساز ها با حمایت حامیان بزرگ صنعتی در کشور بهره مند هستند . مراحلی که در این شرکتها انجام میشود طبق نیازهای خریدار و با نظارت آنها انجام میشود. این شرکتها نیز در زمینه ی اطلاع رسانی در مورد سوله وسوله های دست دوم به کارکنان و مشتریان اقدامات کامل در حد آموزشی  و تخصصی را انجام میدهد.در این منطقه از ایران به دلیل داشتن محیطی مناسب برای فعالیت های صنعتی شما میتوانید شاهد تعداد بسیار زیادی از سوله دست دوم باشید.

 قشم واهمیت صنعت سوله

یکی دیگر از شهرهایی که در جنوب کشور به ساخت سوله میپردازد و بسیار مورد توجه و استقبال مردم است قشم شهر جنوب ایران است. این شهر نیز در سوله سازی فعالیت زیادی دارد و برای ارائه ی خدمات در زمینه ی سوله به صنعت سوله سازی کمک بسیار زیادی کرده است . این شرکت دراین زمینه نیازهای شما را با در نظر گرفتن درخواست و طرح شما ارائه میدهد. یکی از متخصص ترین کارخانه ها در زمینه ی سازه هایی چون سوله ی دست دوم و استوک ،ورزشی و کشاورزی ،و رزومه های معتبر دیگر در سطح خاور میانه است . بزرگترین سوله سازی ها در تعداد زیادی در این شهر خدمت میکنند. علاوه بر موارد بسیار زیادی که در بالا گفته شد شما میتوانید به نمونه های بسیار زیادی از سوله های دست دوم در این شخرستان هم دسترسی داشته باشید.

زیبایی ساخت اسکلت سوله ها

شناخت در زمینه ی ساخت اسکلت سوله 

این مطلب را از دست ندهید در این مطلب برای علاقه مندان راجب به ساخت اسکلت سوله گفته شده است . مرحله ایی که در سوله و مقاومت سوله بسیار تاثیر گذار است اسکلت سوله دارای نکاتی مورد بحث است. مرحه ی ساخت آن در کارخانه صورت میگیرد. این مراحل را مهندسین با برنامه هایی از قبل تعیین شده به انجام میرسد. مثل مراحل جوشی وبا پیچ و مهره ایی. برای ساخت اسکلت باید از دستگاههای  جوشکاری و برشکاری در سطح عالی استفاده شود که این در کیفیت و طول عمر سوله کمک میکند. هرچه دستگاههای جوش و برش پیشرفته تر باشند و ترجیحا اتوماتیک باشند و جوش و الکترودها ار مارکهای معروف و استاندار د کیفیت در اتصالات مقاطع بالا میرود . در اینجا میتوانید از تست های غیر مخرب مانند RT  و بازرسی های جوش کیفیت جوشکاری مقاطع را تایید میکند.این قسمت را میتوان یکی از مواردی دانست که  نه تنها در ساخت سوله های مهم است بلکه در تعیین قیمت سوله دست دوم نیز تاثیر دارد.

  نکات ساخت سوله

یکی از مواردی که پیش ازبررسی این موضوع باید به آن پرداخت این است که به شما بگوییم اگر در اولین گام برای شروع یک صنعت هستید این موضوع را به شما میگوییم که باید از سوله دست دوم استفاده کنید.اما ما در این مطلب برای شما از ساخت سوله ها صحبت خواهیم کرد.

هممانطور که سوله در صنعت مهم است. ساخت سوله نیز از مراحل مهم و سختی تشکیل شده که مورد اهمیت زیادی است و تمام مراحل باید طبق برنامه و زیر نظر مهندسین ساخته شود . مراحل ساخت سوله باید طبق رعایت اصولی باشد که در ساخت مشکل ایجاد نشود برخی از این موارد به این صورت است که جهت جلوگیری از پوسیدگی ستون از از ستونک بتونی برروی شالوده استفاده میشود. از جلوگیری در برابر زنگ زدی از اجرای ضد زنگ در این سازه ا استفاده میشود. پوشش سقف عموما از ورق کرکره ای گالوانیزه با آستری ازپشم شیشه میباشد. اتصالات صفحه ستون عموما مفصلی است و بقیه ی مواردی که رعایت آنها در ساخت سوله الزامی است.

کارشناسی در مورد بارهای سوله

 محاسبه ی دقیق بارهای سوله 

در این مطلب از محاسبات دقیق که بر روی بارهای سوله انجام میشود برای شما ارائه میشود. این بارها در سوله از اهمیت بالایی برخوردارند و کارشناسان سوله سازی در مورد آن تاکیید کرده که بعد از یررسی  در قابهای صنعتی مورد عمل قرار گیرند. بعضی از این نمونه ها شامل بار مرده ی سوله ، باربرف سوله ، باربادسوله ، بار زلزله ی سوله و بار جرثقیل سوله است. اجرا و بررسی تمام این مراحل و نمونه ها لازم و مورد پیگیری قرار میگیرد و محاسبات لازم توسط متخصصین و کاربلد برای اجرا ارائه داده میشود.اینها اطلاعاتی بود که ما پیرامون سوله های نو به شما دادیم هرچند برای خرید و یا فروش یک سوله دست دوم نیز باید به این نکات توجه داشت.

بررسی و اهمیت مرحله ی نصب سوله

شما تا پیش از این مطلب به میزان بسیار زیادی با سوله های دست دوم و نحوه ی خرید این سوله های دست دوم آشنا شدید اما ما در این مطلب میخواهمیدرباره راه اندازی سوله های نو با شما صحبت کنیم که گام بعدی پس از سوله دست دوم هستند.

مهمترین مرحله ی سوله مرحله ی حمل ونصب ان است که باید در زمینه ی آن دقت کرد و متخصصین برای این مرحله برنامه هایی از قبل تعیین شده را اجرا کنند . زمانی که مرحله رنگ آمیزی تمام شد و کا آماده شد باید قطعات سوله را برای حمل آماده کنند .و به محل نصب ببرند برای نصب سوله افراد متخصص به نام نصاب در آنجا حضور دارند و کار را انجام میدهند . این مرحله را باید با دقت انجام داد و ابزاری که استفاده میشود جرثقیل ها هستند. در هنگم نصب قاب دقنت کنید که تنظیم باشد عدم تنظیم نبودن قاب سوله باعث ریختن و واژگون شدن آن میشود.

استفاده ازرنگ در صنعت سوله

چند مرحله از رنگ آمیزی سوله 

در صنعت سوله سازی رنگ آمیزی بخشی از آن است که بسیار سخت و باید متخصصین کاربلد به انجام آن بپردازند. در هرقسمت آن قبل از اجرا برنامه هایی از قبل تعیین شده برای آن ارائه میشود. تا طبق آن انجام گیرد. شما برای اینکه یکی از بهترین سوله ها را داشته باشید نیازی نیست که لزوم از سوله های نو استفاده کیند .میتوانید با بکارگیری یک سوله دست دوم و رنگ آمیزی این ممکن را ایجاد کنید.

رنگها و تایید ی آن در صنعت سوله بسیار مهم است . قبل از اینکه مرحله ی سوله و رنگ آمیزی آن انجام شود حتما این نکته را در نظر بگیرید که متخصصین  قطعات را بررسی و بازبینی کنند تا مشکلی نداشته باشند و از نظر تمیز کاری  نیز به طور کامل انجام شده باشند . در مرحله ی رنگ کاری طبق نقشه ایی که از قبل برای آن طراحی شده در چند مرحله رنگ آمیزی میشوند . بیسوله در این مرحله رنگ آمیزی را انجام میدهد. و نباید از قلمو استفاده کرد. دقت و نظارت از طرف متخصصین در اینجا باید تایید شود و نظارت شود . سند بلاست دراین مرحله مهم است . یعنی مرحله ایی که ماسه سیلیسی با فشارزیاد برروی قطعه پاشیده میشود هم زنگ زدگی را پاک میکند هم تمیزکاری میکند فقط باید به گونه ایی باشد که سطح قطعه تازک نشود .اگر شما به تازگی یک سوله دست دوم تهیه کرده اید حتما باید آنرا رنگ آمیزی کنید.

 برش زنی و سوراخ  کاری سوله

ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی به شما بدهیم که مازاد بر سوله های دست دوم بر ساخت سوله تمرکزدارد.بنابر این شما میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید برای اطلاعات بهتر و ناب تر.

 نحوه ی سوراخ زنی و برش سوله انجام میشود قبل از اینکه این مرحله را انجام شود باید بدانید که قبل از ساخت  قسمتهای مختلف سوله  باید از نقشه هایی که برای ساخت تهیه شده است در کارگاه و محل ساخت  ورق ها را برش بزنند و مونتاژ کنند . بعد از جوشکاری کردن  سوراخها در همین مرحله زده میشود. مرحله ایی به نام SHOP DRAWIG است که نقشه های دقیق در مورد جزییات  ستون ها که  طول و عرض و ضخامت و تعدادشون و سایر مشخصات دیگر در آن قید شده است. این نقشه ها باید به صورت دقیق طراحی شود . تا دچار مشکل در ساخت نشوند.