دستگاه برش لیزر

ماشین برش لیزری | برش لیزری | لیزر برش |ماشین لیزر برش| دستگاه لیزر برش | برش لیزر

دستگاه برش لیزر

ماشین برش لیزری | برش لیزری | لیزر برش |ماشین لیزر برش| دستگاه لیزر برش | برش لیزر

نکات مهم برش لیزری چرم

بهترین نکات و ترفندها برای برش لیزری چرم چیست؟

یکی از استراتژی های اصلی در تولید و برش لیزری چرم، استفاده از دستورالعمل و راهنمای موجود برای برش های لیزری خاص است. اشنایی با دستگاه برش لیزری و  نرم افزارهای همراه آن به شما کمک می کند طراحی موجود را به خوبی با ماشین برش لیزری دهید و یک محصول نهایی با کیفیت ایجاد نمایید.

زمانی که در حال ایجاد طرح برای برش چرم هستید، باید در مورد عرض پرتو برش آگاهی لازم را داشته باشید. اگر پرتو لیزر خطی را برش دهد که عرض آن ۰٫۲ میلی متر می باشد، برخی از خطوط موجود در الگو نزدیک تر از ۰٫۵ میلی متر خواهند بود.  برش دو خط به صورت همزمان به هنگام قرار دادن یک الگو در کنار الگوی دیگر باعث صرفه جویی در زمان می شود. عرض پرتو برش ممکن است به هنگام طراحی الگوهایی که نیاز به برش ظریف دارند باعث ایجاد تفاوت های بسیاری شود. قبل از اینکه بخواهید چرم خود را با دستگاه لیزر برش دهید، باید مطمئن شوید که سیستم شما ترکیب و تنظیم مناسبی از سرعت، قدرت، فرکانس را برای  مقدار واتی که  استفاده می شود به کار می برید.

به عنوان مثال، برش لیزری که از ۳۰ وات استفاده می کند نیازمند تنظیماتی همچون ۴۰/۹۰/۵۰۰ است. یا برای ۷۵ وات، تنظیمات به صورت ۶۰/۸۰/۵۰۰ خواهد بود.  تنظیمات مختلفی برای حکاکی لیزری  بر روی چرم استفاده می شود.  قبل از اینکه بخواهید برش را بر روی چرم اصلی خود انجام دهید بهتر است یک تکه آزمایشی را برای اینکار انتخاب کنید و برش یا حکاکی لیزری  را بر روی آن انجام دهید. در این صورت می توانید تنظیمات مناسبی را انتخاب نمایید. تنظیماتی که برای یک نوع چرم استفاده می شود ممکن است برای نوع دیگر مناسب نباشد. چرم هایی که سطح نرم تری دارند، راحت تر از چرم های سفت برش داده خواهند شد. محصولات چرمی ممکن است نازک تر یا ضخیم تر از تنظیمات پیشنهاد شده باشند. همین موضوع موجب می گردد نتایج یکسانی ایجاد نشود.  پرتوی که از طریق لیزر ایجاد می گردد معمولا مواد را با استفاده از تبخیر برش می دهد. اگر دستگاه به درستی و برای ماده مورد نظر تنظیم نشده باشد، نیم سوز شدن اتفاق  شکل می گیرد.  زمانی که قدرت لیزر بیش از حد  باشد،  خطوط نیم سوز شده بر روی چرم دیده خواهد شد. کاهش قدرت می تواند نیم سوز شدن چرم را کاهش دهد. استفاده از ماسک کاغذی یا نوارهایی با چسب اندک بر روی چرم، می تواند ایجاد چنین مواردی را بسیار کاهش دهد و از بوجود آمدن مشکلات متعدد در این رابطه جلوگیری به عمل می آورد.

افرادی که تخصص کافی در حوزه برش لیزری چرم دارند توصیه می کنند از سیستم های خلا به هنگام برش لیزری چرم استفاده شود زیرا این فرآیند بوی بسیار بدی ایجاد می کند. دستورالعمل هایی که به همراه دستگاه های برش لیزری ارائه می شود، مراحل و تنظیمات مورد نیاز برای برش و حکاکی لیزری  طیف وسیعی از مواد همچون چرم را فراهم می سازد. برای برش لیزری چرم؛ باید مطمئن شوید که نرم افزار موجود تصویر شفاف را بر روی طرح گراف پیاده می کند و هیچ رنگ و سایه ای در آن وجود نخواهد داشت. تصویر باید به درستی ترسیم شده باشد و به درستی بر روی گرید  قرار گیرد. در غیر اینصورت؛ لیزر کل تصویر را برش نمی دهد

خدمات برش لیزری

خدمات حکاکی و برش لیزری

برش لیزری غیر فلزات

دستگاه برش لیزری آلومینیوم


آشنایی با خدمات برش لیزری فلزات

کاربرد های برش لیزری آلومینیوم و آشنایی با دستگاه های برش لیزری آلومنیوم

بیشتر شرکت ها در مورد برش ورقه های آلومینیوم مشکل دارند زیرا برش آن کمی دشوار است. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد. ما در ادامه قصد داریم به برخی از آنها اشاره کنیم و مورد بررسی قرار دهیم:

گاز کمکی:

 بیشتر شرکت هایی که خدمات برش را ارائه می دهند تنها از گاز اکسیژن استفاده می نمایند. این موضوع بدین معناست که آنها نخواهند توانست آلومینیوم را با دقت کافی برش دهند زیرا گاز نیتروژن باید مورد استفاده قرار گیرد تا برش درست و مورد قبولی صورت گیرد. برش با گاز نیتروژن عملی پر هزینه می باشد. ما از سیستم تولید کننده گاز نیتروژن استفاده می کنیم که باعث ایجاد برش دقیق تری در ورقه های آلومینیومی گردد.

برآمدگی:

از آنجایی که آلومینیومبه نسبت فولاد ضد زنگ و سایر فلزات نرم تر می باشد، وقتی می خواهیم آن را برش دهیم ممکن است با مشکلات متععدی روبرو شویم . با تمام این احوالات، افرادی که در زمینه برش لیزری  علو و تجربه لازم را دارند و این کار را بسیار انجام داده اند  از تنظیمات پیشرفته تری  برای کنترل سرعت، فشار گاز و تمرکز لیزر استفاده می کنند تا برش قابل قبولی ایجاد گردد.

مواد انعکاسی:

برخی از شرکت های برش لیزری در مورد برش ورقه های آلومینیوم  شک و تردید دارند و از کارآمد بودن آن هنوز مطمئن نمی باشند زیرا این فلز ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند. به همین خاطر است که برش ورقه های آلومینیومی ممکن است باعث بازگشت انعکاس از فلز به سمت دستگاه لیزر  گردد  و به دستگاه آسیب برساند. در حال حاظر دستگاه های برش لیزری  جدیدتر سنسورهای پیشرفته ای دارند که به هنگام انعکاس،دستگاه لیزر را به صورت خودکار خاموش می نماید. این موضوع به اپراتور اجازه می دهد تنظیمات را قبل از بروز مشکل تغییر دهد.

انواع دستگاه های لیزر

فروش دستگاه لیزر برش

قیمت دستگاه لیزر

دلایل استفاده از برش لیزری


کاربرد های دستگاه برش لیزری

۵ دلیلی که نشان می دهد استفاده از برش لیزری برای بخش خرده فروشی خوب و مفید است

  1. انعطاف پذیری فرایند تولید یک محصول

برش لیزری تقریبا انعطاف پذیرترین فرایند تولید در دنیای مدرن امروزی می باشد. اگر قطعه ای برای برش داشته باشید می توانید به راحتی آن را با دستگاه های برش لیزری موجود پردازش کنید.

(خدمات برش لیزر)

  1. تنوع موادی که میتوان در فرایند برش لیزر از آن ها استفاده کرد

مواد زیر را می توان در بخش خرده فروشی یافت و مورد بررسی قرار داد. این مواد را می توان با دستگاه های برش لیزری پردازش نمود:

  • فولاد
  • فولاد ضدزنگ
  • آلومینیوم
  • مس
  • برنج
  • فولاد پوشش داده شده

موادی که در فرایند برش لیزر می توان از آنها استفاده کرد که به دو دسته کلی تقسیم می شود که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد

برش لیزری فلزات
برش لیزری غیر فلزات
  1. تحویل سریع محصول تولید شده نهایی با فرایند لیزر برش

بیشتر قراردادهای کاری در حوزه خرده فروشی به شکلی می باشد که فرد در آن ملزم می شود محصول را  با حداکثر سرعت عرضه کند. از آنجایی که دستگاه برش لیزری تنظیمات زیاد پیچیده ای نخواهند داشت و به ابزارهای متعددی نیاز نیست می توان محصول را در همان روز یا هفته تحویل داد.

      ۴٫پرس برک در کنار خدمات برش لیزر

بیشتر شرکت های ارائه کننده خدمات برش لیزری، خدمات پرس برک را نیز ارائه می کنند. این موضوع بدین معنا می باشد که می توان بخش های برش خورده را بعدا تا کرد. تا کردن با پرس برک در یک فرایند و به سرعت رخ خواهد داد. راه حل هایی مثل برش با لیزر و تا کردن برای شرکت هایی که در حال تولید قطعات نمایشی یا قفسه هستند بسیار مفید است.گ

از دیگر خدمات قابل ارائه با انواع دستگاه های لیزر شامل موارد زیر می باشد که میتوانید به عنوان مثال با آن ها آشنا شوید و آنها را بهتر بشناسید

پرداختکاری فلزات
خدمات حکاکی لیزر
حکاکی لیزر فلزات
حکاکی لیزر غیر فلزات
  1. زیبایی محصول نهایی تولید شده

برش لیزری برای تولید نمایشگرهای جذاب و زیبایی که حروف یا حکاکی دارند بسیار  عالی است. علاوه بر این، مواد را می توان با پوشش پلاستیک برش داد. زمانی که کار مونتاژ تمام شد می توان این پوشش را برداشت. این موضوع از فولاد و استیل در برابر اسیب  محافظت می نماید.

 

“ دلایل استفاده از برش لیزری”

خدمات برش لیزری در حجم بالا


خدمات برش لیزر در حجم بالا

در چند سال گذشته  برش لیزری با تولیدات کم حجم ارتباط داشت اما افزایش و بهبود فناوری های موجود بدین معنی است که خدمات برش لیزری در حجم بالا  اقتصادی است. و  مزایای زیادی دارد.. این امر میتواند در برش لیزری فلزات و همچینین برش لیزری غیر فلزات مورد استفاده واقع شود.

مزایای برش لیزری در حجم بالا

یکی از مزایای  خدمات برش لیزری در حجم بالا توانایی آن برای برطرف کردن نیازهای مشتریان استو این از مزیت اصلی خدمات برش لیزری می باشد.این موضوع به اقتصاد جهانی امروز بسیار مرتبط است زیرا شرکت ها دوست دارند حجم وسیعی از کارها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهند.

کاربران برش لیزری با حجم بالا

 صنایع دیگری نیز از برش لیزری با  حجم بالا استفاده می کنند. مانند  شرکت های ساختمانی .

اصلاحات برش لیزری

بخش هایی که توسط ماشین برش لیزری با حجم بالا ایجاد می شود ممکن است به اصلاح نیاز داشته باشد. این موضوع می تواند کمی آزاردهنده باشد.  با استفاده از اصلاحات برش لیزری همچون ایجاد سوراخ های اضافی یا اسلات ها، می توان با استفاده از نرم افزارهایی همچون اتوکد فرایند را شبیه سازی کرد.انعطاف پذیری  برش لیزری بدین معناست که بخش های اصلاح شده را می توان به همراه بخش های موجود تولید کرد تا فرآیند اصلاح کاملا انطباق پذیر باشد.
برای اینکه بتوان فرآیند تولید در حجم وسیع را تسهیل کرد،  شرکت های مختلفی از اتوماسیون استفاده می کنند. برای دستگاه های برش لیزری  مسطح این موضوع به معنای استفاده از دو جدول است. علاوه بر این، دستگاه های برش لیزری را می توان با استفاده از فرایند بارگذاری خودکار مواد  سفارشی سازی کرد.همچنین بهینه سازی های زیادی در توانایی تولید دستگاه های برش لیزری ۵ محوری نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است. ما به صورت ۲۴ در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

فروش دستگاه برش لیزر
خدمات پرداختکاری فلزات

توانایی و ظرفیت دستگاه برش لیزری چگونه است؟


بهره مندی از خدمات برش لیزر

 ایا ظرفیت و توانایی استفاده از دستگاه برش لیزری وجود دارد؟ این سوالی است که معمولا پرسیده میشود و ما قصد داریم به آن پاسخ دهیم> اگرچه پاسخ به این سوال مثبت است اما سوال اینجاست که چگونه می توان بدون منابع  نامحدود به چنین ظرفیتی دست یافت؟

الگوهای تغییر در ماشین های برش لیزری

 بیشتر  دستگاه های برش لیزری  این قابلیت را دارند که به صورت ۲۴ ساعته کار کنند و این موضوع به دو دلیل امکان دارد اتفاق بیوفت: اولا برای اینکه شرکت ها بتوانند از عهده رفع نیازهای مشتریان خود بر بیایند باید به صورت ۲۴ ساعته کار کنند. ثانیا دستگاه های برش لیزری پتانسیل زیادی برای کار کردن دارند. در این شرایط استفاده بهینه از دستگاه لیزر برش ، می تواند باعث بازگشت سرمایه گذاری شود.

فضای کاری انعطاف پذیر در برش لیزری

با اینکه ما الگوهای اختصاص یافته ای داریم اما فضای کاری انعطاف پذیری نیز در آن وجود دارد که این در این نوع فضا رفع نیاز های  مشتریان به سهولت انجام می پذیرد.

 نگهداری برنامه ریزی شده دستگاه لیزر

دستگاه های برش لیزری را می توان به راحتی برنامه ریزی کرد. در این شرایط طول عمر دستگاه لیزر  افزایش پیدا می کند.

مواد:

دستگاه های برش لیزری می توانند طیف وسیعی از مواد همچون استیل، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم را پردازش کنند. این موضوع بدین معنی است که می توان طیف وسیعی از مواد را با استفاده از دستگاه لیزر داد.

فناوری زمانبندی شده:

فناوری های لیزری از آخرین نرم افزارهای زمانبندی مبتنی بر ابر استفاده می کنند تا مطمئن شوند زمانبندی به درستی کار می کند.

جمع آوری و ارائه خدمات:

شرکت ما قادر به ارائه خدمات به تمامی مشتریانی است که به ماشین برش لیزری نیاز دارند.میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ارائه شده توسط پرسناژ با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و یا از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید . این مبحث به طور کلی به توانایی ها و ظرفیت های دستگاه برش لیزر پرداخته و سعی به ارائه کامل اطلاعات در این زمینه داشته است.

برش لیزری فلزات
برش لیزری غیر فلزات
فروش دستگاه برش لیزری